Ερωτηματολόγιο 1
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Στην αρχή θετικά, αλλά μετά βαρέθηκαν την όλη φάση, δηλαδή προς το τέλος η επικοινωνία μας είχε γίνει τελείως τυπική, με κλειστές κάμερες. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Καθόλου. Με μια συναδέλφισσα επικοινωνούσα έτσι και αλλιώς μέσω facebook και πριν την καραντίνα, μιας και στην μελέτη δεν υπάρχουν διαλείμματα. Συνεχίζουμε μέχρι σήμερα να τα λέμε. Εκείνη την έβγαλε σε αναστολή το αφεντικό(χωρίς να δουλεύει καθόλου μαύρα). |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Εμένα ήθελε να με βγάλει σε αναστολή και να δουλεύω μαύρα, και δεν δέχτηκα. Τελικά συνέχισα κανονικά με την σύμβαση που είχα. Απλά μου μειώθηκε ο μισθός γιατί είχα λιγότερες ώρες άρα μου έκοψε από τα μαύρα που έπαιρνα.Για την μια συναδέλφισσα είπα παραπάνω. με τους άλλους δύο συναδέλφους δυστυχώς ποτέ δεν είχαμε επαφή. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι. |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι. Βασικά δεν θα ήθελα να δουλεύω εξ' αποστάσεως καθόλου. Αυτό γιατί είναι τελείως αντιπαιδαγωγικό και γιατί ανοίγει την πόρτα για ένα ελαστικότατο ωράριο και για μια συνεχή αξιολόγηση και επιτήρηση από τα αφεντικά και τους γονείς. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Εντατικοποιήθηκε, μιας και εκτός ωραρίου μου έρχονταν μηνύματα και e-mails με ασκήσεις που έπρεπε να κάνω ή να διορθώσω(κάνω μελέτη, άρα στην ουσία λύνω και διορθώνω ασκήσεις). Όσον αφορά το περιεχόμενο του μαθήματος, έγινε ακόμη πιο αντιπαιδαγωγικό από ότι πριν. Ένιωθα ότι είναι πολύ δύσκολο να μεταφέρω το οτιδήποτε μέσω μιας οθόνης και δεν έφταιγε μόνο η έλλειψη εργαλείων γι' αυτό. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Νομίζω ότι η εξ αποστάσεως διδασκαλία θα καθιερωθεί σαν κανονικότητα. Θα καλούμαστε να κάνουμε έξτρα μαθήματα εκτός ωραρίου για να καλύψουμε απορίες ακόμη και σαββατοκύριακα. Θα δημιουργηθούν πολυπληθή διαδικτυακά τμήματα που θα είναι β' κατηγορίας(και θα είναι και πιο φτηνά για τους γονείς). Προφανώς γι' αυτά θα πληρωνόμαστε λιγότερα. Έτσι τα αφεντικά θα μειώσουν τα κόστη και θα αυξήσουν τα κέρδη. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Αρκετά θα έλεγα. Προ καραντίνας είχα ελάχιστη επαφή με τους γονείς. Αυτό άλλαξε με τα τηλεμαθήματα, ειδικά στο δημοτικό που κάποιοι γονείς παρακολουθούσαν το μάθημα(βρισκόμενοι εκτός πλάνου της κάμερας) και μεταφέροντας τα όποια παράπονα στο αφεντικό. |
Ερωτηματολόγιο 2
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | δεν την ειδαν θετικα, καποιοι δεν συμμετειχαν καποιοι εχασαν το ενδιαφερον τους για το μαθημα. Επίσης εχοντας προσωπικα στοιχεια οπως μεσετζερ σκυπε και κινητο τηλεφωνο με ενοχλουσαν επιμονα διαφορες ωρες της μερας ενω δεν εργαζομουν και δεν αντιλαμβανονταν οτι εχω κι αλλες υποχρεωσεις οταν δεν απανταγα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | πλεον ειναι ανυπαρκτη. Εχουμε μονο κοινες συνομιλιες στα διαφορα διαδικτυακα μεσα στα οποια ομως συμμετεχουν και οι υπευθυνοι σπουδων και τα αφεντικα μας |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | μας εβγαλε σε αναστολη μας μειωσε τις ωρες συγχωνευοντας τα τμηματα και μας πληρωνε μαυρα τις ωρες τηλεκπαιδευσης |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Ναι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Οχι. Τα ενσημα και ο μισθος μου θα μειωθουν ακομα περισσοτερο, πλεον ολοι οι μαθητες εχουν δει το προσωπικο μου χωρο (δωματιο) γεγονος που δεν το επελεξα στο σπιτι συγκατοικώ επομενως παντα εχει φασαρια και η διασφαλιση της ησυχιας στο χωρο δεν ειναι εφικτη. Επιπροσθετα δεν αντιλαμβανονται οι μαθητες οτι το μαθημα ειναι συγκεκριμενες ωρες αρα σε αυτες μπορουν να εκρασουν οποιαδηποτε απορια. Νιωθω δουλευοντας απο το σπιτι μονη και χωρις να το θελω ειμαι περισσοτερο αποδοτικη επισης πολλες φορες ειχε περασει η ωρα δεν το ειχα αντιληφθει και δουλευα τσαμπα. Ουσιαστικα νιωθω σαν freelancer οτι δολευω με το κομματι και δεν ειμαι εργαζομενη σε φροντιστηρια. Τελος ενω εχω κι αλλα να πω ολο το κοστος λειτουργιας του μαθηματος (περα απο το ρευμα ιντερνετ κτλ) οπως καμερα γραφιδα πινακας κι αλλα μετακυλιεται πανω στους εργαζομενους . |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | απο εκπαιδετικος εγινα και ψυχολογος, μπογιας για τα παιδια, τηλεφωνικο κεντρο γραμματεας κι αλλα πολλα. Γενικοτερα οι αρμοδιοτητες πλεον που εχουμε ειναι διαφορες και περα του αντικειμενου μου. Επισης ενιωσα οτι χανω την επαφη με τα παιδια το μαθημα εγινε ακομα πιο αυτοματοποιημενο |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Δεν ξερω. Σιγουρα θα χειροτερεψει αλλα εχει να κανει με το πως θα το χειριστει η κυβερνηση δηλαδη αν μοιρασει κι αλλα επιδοματα πολυ πιθανο να δουλεψω αποκλειστικα απο το σπιτι αν οχι ενα αφεντικο μου με ενημερωσε οτι θα πηγαινουμε εμεις στο χωρο του φροντιστηριου να κανουμε τηλεκπαιδευση ενω ο μαθητες θα ειναι στο σπιτι. Σιγουρα τα μικρα φροντιστηρια θα ακολουθησουν τα μεγαλα οποτε πρεπει ισως να περιμενουμε τι κινησεις θα κανει ο ΟΕΦΕ |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | εχουν γινει περισσοτερο παρεμβατικοι και πιεστικοι ειδικοτερα σε περιπτωσεις παιδιων με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες. Το βαρος του οτι πλεον δεν διαβαζουν η εχουν χασει το ενδιαφερον τους μεταφερετε πανω στους καθηγητες. Κι αυτοι επισης ενοχλουν ακαταλληλες ωρες της μερας "μιας και μενουμε σπιτι" αρα δεν εχουμε αλλη ζωη |
Ερωτηματολόγιο 3
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Στην αρχή θετικά αλλά με το πέρασμα των εβδομάδων κουράστηκαν και δεν συμμετείχαν ενεργά στο μαθημα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Έχει γίνει πιο δυσκολη η επικοινωνία |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Πλήρη ελευθερία κινήσεων για το πώς θα οργανώσω τα μαθήματα. Μείωση της εργατο ώρας λόγω μείωσης διδάκτρων στους γονείς των μαθητων |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι δεν θα επιθυμούσα κάτι τετοιο |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Σίγουρα θα εκμεταλλευτούν οι εργοδότες την κατάσταση ώστε να μειώσουν και άλλο τους μισθούς |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Ερωτηματολόγιο 4
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Αυξήθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Υπήρξαν μαθητές οι οποίοι υπό κανονικές συνθήκες θα ασχολούνταν με άλλα πράγματα (gaming κτλ) και στο πλαίσιο της καραντίνας ήταν πιο ουσιαστικά "παρόντες" στο μθμ. Σε αυτό ισως συνέβαλλε η παρουσία κάποιου γονέα στο σπίτι για μεγαλύτερο χρόνο.Ωστόσο υπήρξαν και μαθητές για τους οποίους διαταράχθηκε μια αρκετά καλή μαθησιακή καμπύλη: εμφάνιζαν συχνότερη διάσπαση προσοχής, περισσότερη έλλειψη ενδιαφέροντος και εμφανίζονταν κουρασμένοι. Το τελευταίο μάλλον έχει να κάνει με πιθανή διαταραχή του ωραρίου τους λόγω απουσίας σχολείου (βραδινο streaming, αφού έχουν κοιμηθεί οι γονείς κλπ)
Υπήρχαν δυσκολίες στον τρόπο που γίνεται το μάθημα τόσο λόγω αντικειμενικών παραγόντων ( έλλειψη bandwith κλπ) όσο και προσωπικών, οι οποίες σίγουρα επέδρασαν στα παιδιά. Με την πάροδο του χρόνου κανονικοποιήθηκε κάπως η κατάσταση. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Λόγω της φύσης του επαγγέλματος, (μη ύπαρξη μαζικου χώρου εργασίας) η ερώτηση δε με αφορά άμεσα. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Οχι κατι διαφορετικό απο ο,τι συνήθως. Κάποιοι μου πρότειναν μείωση τιμής, κάποιοι άλλοι θέλησαν ανα αυξήσουν τις ωρες "για να μη μεινει πισω το παιδι". |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Θα ήθελα να εργάζομαι απο το σπίτι για να μειώσω τα κόστη μετακίνησης αλλα όχι σε αποκλειστική βάση καθώς πρακτικά απομονώνομαι απο φίλους με αντιστοιχη επαγγελματική ενασχόληση του οπόιους θα έβρισκα "στη γύρα" σε συνοικιακά καφέ. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Ασκησιολογία καναμε πριν ασκησιολογία κανουμε και τωρα. Ειναι πιο ευκολο να δειξεις στο παιδί γραφικά, βιντεάκια και ασκ, ειναι πιο δυσκολο να το "διαβάσεις" να δεις αν βαριέται, αν ενδιαφέρεται κλπ. Ειναι πολυ ενοχλητικό να μην μπορείς να πιάσεις το μολυβι να γραψεις κατι επιτόπου στο χαρτί, να χρειαζεται να του ζητάς να σου δειχνει τι γράφει κλπ και να του περιγράφεις τι να κάνει. Για γεωμετρικές κατασκευές δε το συζητάμε. Σφιγγεις τα δοντια να μην αρχισεις να βριζεις Για συγκεκριμένα παιδιά, μαζί με κάποια τεχνική δυσκολία, το μάθημα γίνεται πολύ πιο δύσκολο από συναισθηματικής σκοπιάς και στο τέλος της μέρας μένουν πολά νεύρα. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Αναμένεται να τεθεί ζήτημα μείωσης ωρομισθίου και ίσως κάποια γονείς να διακόψουν. Απο την άλλη αν έχουμε κλειστά σχολεία είναι πιθανό να αυξηθούν τα ιδιαίτερα. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Δε θα το έλεγα. |
Ερωτηματολόγιο 5
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Οι μαθητές-τριες των ιδιαιτέρων ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στα μαθήματα, στον ξενώνα δεν υπήρξε συμμετοχή των μαθητών. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι, ιδιαιτέρως για το κομμάτι της μη τυπικής εκπαίδευσης όπου οι παιδαγωγικές παρεμβάσεις δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν χωρίς την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία. Επίσης, στην εργασία από το σπίτι δεν υπάρχει πάντα αυστηρό ωράριο εργασίας. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Στα αρνητικά: περισσότερες ώρες προετοιμασίας, το παιδαγωγικό κομμάτι έμπαινε συχνά σε δεύτερη μοίρα και κέρδιζε έδαφος η μηχανιστική εξάσκηση. Στα θετικά: εφόσον υπήρχαν οι τεχνολογικές προϋποθέσεις, στο μάθημα εντάχθηκε ένα κομμάτι ψηφιακού γραμματισμού. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Νομίζω θα υπάρχει πίεση για περισσότερα ιδιαίτερα εξ' αποστάσεως από γονείς. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Ερωτηματολόγιο 6
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Θετικά, αλλά overall όλοι προτιμούσαν τη δια ζώσης διαδικασία. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Δεν έχω συναδέλφους μιας και ασχολούμαι με ιδιαίτερα. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Πληρωμή μέσω τράπεζας. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Ναι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Θα ήθελα να υπάρχει η επιλογή, αλλά δεν θα το επέλεγα σε μόνιμη βάση. Η αμεσότητα που υπάρχει στη διά ζώσης διδασκαλία είναι αναντικατάστατη. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Δεν είχα την ίδια ευχέρεια στο να αντιληφθώ τους προβληματισμούς που μπορεί να είχε το παιδί και σε κάποιες περιπτώσεις ήταν δυσκολότερο να κρατήσω την προσοχή του συγκεντρωμένη στο μάθημα. Επιπλέον, υπήρχαν μερικές φορές προβλήματα τεχνικής φύσης (κυρίως συνδεσιμότητα) που καθυστέρησαν τη διαδικασία. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Θέλω να ελπίζω πως θα επανέλθει σε προηγούμενους ρυθμούς. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Οι γονείς μένουν στην ίδια πολυκατοικία, επομένως όχι. |
Σχόλια