Ερωτηματολόγιο 43
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | ανταποκριθηκαν καλα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | οχι γιατι χανεται η αμεσοτητα του δια ζωσης |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | δεν θα υπαρξουν σημαντικες αλλαγες |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | οχι ιδιαιτερα |
Ερωτηματολόγιο 44
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν αυξηθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Αυξήθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Θετικά |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Οχι |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Για να μην ψάχνω να παρκάρω |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Θετικά |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Δεν τους έβλεπα και ήταν όλα μια χαρά |
Ερωτηματολόγιο 45
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | πολύ χαρούμενοι που δεν ειχαν σχολείο - κουραζονταν απο τις πολλές ώρες στον υπολογιστη |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | δεν τους βλεπω καθολου-μιλάμε όμως συνεχεια στο τηλεφωνο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | μεχρι στιγμής ηταν σωστος |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | ναι γιατι είναι πολύ πιο ξεκουραστο και τα παιδια πολύ πιο ήρεμα-το μαθημα ομως δε γινεται σωστα |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | το μαθημα δεν μπορει να γινει σωστα σε καμια περιπτωση |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | πιστευω οτι θα υπαρχει δευτερο κρουσμα και μερικη αυτη τη φορα-οχι ολικη καραντινα- και θα ξαναυπαρξει το ιδιο καθεστως τηλεεκπαιδευσης. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | μας εκτιμανε πολύ περισσοτερο |
Ερωτηματολόγιο 46
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Δεδομένου ότι εργάζομαι στην πρωτοβάθμια, θεωρώ ότι η στάση των μαθητών διαμορφώθηκε καθοριστικά από τη στάση των γονέων απέναντι στην τηλεκπαίδευση. Οι γονείς δηλαδή που ήταν σκεπτικοί απέναντι στη νέα κατάσταση και στην αποδοτικότητα της νέας αυτής μορφής εκπαίδευσης, καλλιέργησαν και στα παιδιά μια πιο παθητική στάση απέναντι στη διαδικασία. Οι μαθητές αυτοί εργάζονταν με μικρότερο ενδιαφέρον και εστιάζαν στην αίσθηση του προσωρινού της κατάστασης. Οι γονείς ωστόσο που ήταν πιο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, ενδιαφέρονταν για την αδιάλειπτη συνέχεια στην εκπαίδευση των παιδιών και μπορούσαν να τα υποστηρίξουν για τυχόν απορίες και τεχνικά ζητήματα στο e-class, εξασφάλισαν και την πιο ουσιαστική εμπλοκή των παιδιών. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Δεν έχω συναδέλφους |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Δε διαθέτω επίσημο εργοδότη |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Παρ' ότι με την εργασία εξ αποστάσεως εξοικονομούσα πόρους και χρόνο, θεωρώ ότι ειδικά στην πρωτοβάθμια η επαφή δια ζώσης είναι σημαντική για την αποτελεσματικότητα του μαθήματος και για τη διατήρηση της προσοχής του μαθητή. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Θεωρώ ότι η τηλεκπαίδευση προσφέρει μικρότερη ευελιξία κατά τη διάρκεια του μαθήματος καθώς έπρεπε όλο το υλικό να είναι προετοιμασμένο, σκαναρισμένο και σε ειδικούς φακέλους για κάθε μαθητή.Επίσης, θεωρώ ότι η διαδικασία κυλούσε σε επιβράδυνση και δεν ήταν εφικτό να βγει ο ίδιος όγκος δουλειάς εξ αποστάσεως. Ωστόσο, η εργασία μέσω υπολογιστή προσέφερε και αρκετές δυνατότητες για μάθηση μέσω παιγνιωδών εγαρμογών που τυπικά δε χρησιμοποιούνται στα ιδιαίτερα μαθήματα. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Ενδέχεται να επαναληφθεί ένα παρόμοιο σενάριο, αλλά με βελτιστοποιημένη οργάνωση και εργαλεία αντιμετώπισης |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Με αρκετούς η επικοινωνία μας ήταν πιο αραιή και πιο σύντομη. Με άλλους διακόπηκε παντελώς. |
Ερωτηματολόγιο 47
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Aνταποκριθηκαν θετικα, ωστόσο η απόδοσή του μειώθηκε. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Λιγότερη αλληλεπίδραση |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Ναι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι, προτιμώ το ζωντανό περιβάλλον της τάξης και την άμεση διαπροσωπική επαφή |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Απομακρυνθηκα από τα παιδιά, ωστόσο κατάφερα να οργανώσω καλύτερα το υλικό σε ηλεκτρονική μορφή |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Πιστεύω ότι σύντομα θα κληθούμε να ξαναδουλεψουμε με τηλεκπαίδευση.. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Λιγότερη αλληλεπίδραση |
Ερωτηματολόγιο 48
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Δυσκολία προσαρμογής στη νέα πραγματικότητα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Σίγουρα υπήρξε απόσταση |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Μαθήματα εξ αποστάσεως |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι, μόνο ίσως κάποιες μέρες, καθώς επιδρά στη σχέση με τα παιδιά |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Περισσότερες ώρες εργασίας στο σπίτι, ίσως τελικά και περισσότερες απαιτήσειςα πό τους εργοδότες (συχνότερη επικοινωνία με γονείς και προσωπική επικοινωνία με κάθε παιδί ξεχωριστά). Οπότε ο χρόνος εργασίας διευρύνθηκε και πέραν των καθιερωμένων ωρών απασχόλησης. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Φαντάζομαι θα χρειαστεί και πάλι να γίνουν μαθήματα εξ αποστάσεως. Αλλά θα διατηρηθεί η βασική αρχή του φροντιστηρίου, τα δια ζώσης μαθήματα, όσο αυτό θα είναι εφικτό. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Υπήρξε σταθερή επικοινωνία με γονείς καθόλη τη διάρκειά της |
Σχόλια