Ερωτηματολόγιο 13
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Το βρήκαν πιο διασκεδαστικό |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Ναι έχουμε απομακρυνθεί |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Διαδικτυακά μαθήματα και μείωση ωρών |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι γιατί στα δια ζώσης μαθήματα είναι πιο ελεγχόμενη η τάξη και πιο συγκεντρωμένοι οι μαθητές |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Περισσότερη προετοιμασία από μενα, όσον αφορά το υλικό-ασκήσεις |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Θα συνεχιστεί η τηλεεργασία |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Ναι έχουμε ερθει πιο κοντά |
Ερωτηματολόγιο 14
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Πολλοί αδιάφορα, λιγότεροι με ενδιαφέρον |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Αρκετά, αποστάσεις, όχι επαφές |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Δημόσιο σχολείο. Απόφαση δική μας |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι, λείπει η ψυχική επαφή με τα παιδιά. Καλύτερο μάθημα δια ζωσης |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Αλλαγή τρόπο διδασκαλίας |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Θα χειροτερέψει |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Τους βλέπω λιγότερο και με απόσταση αρκετή, χωρίς αγκαλιές |
Ερωτηματολόγιο 15
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Ανταποκρίθηκαν αλλά σε πολύ μικρό ποσοστό |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Δεν έχει αλλάξει |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Ενημέρωση με τηλεδιασκέψεις |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Όχι γιατί το διδακτικό μου αντικείμενο απαιτεί ομαδικότητα, επαφή, αλληλεπίδραση και βιωματικές δράσεις |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Δεν προκλήθηκαν αλλαγές απλώς έγινε παύση των δράσεων και με την επαναλειτουργία του σχολείου συνεχίστηκαν σύμφωνα με τις απαραίτητες προφυλάξεις |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Δεν πιστεύω πως θα υπάρξουν ιδιαίτερες αλλαγές |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Δεν έχει αλλάξει |
Ερωτηματολόγιο 16
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Οι περισσότερες δεν επέλεξαν εξ αποστάσεως. Όσες το έκαναν, αρχικά ενθουσιάστηκαν, ήταν καινούρια εμπειρία, αρκετά μικρές ηλικίες που δεν είχαν πρόσβαση πολύ σε Η/Υ , έπειτα κουράστηκαν. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Δεν υπήρχαν ιδιαίτερες σχέσεις, οπότε χάθηκε και η στοιχειώδης επαφή και επικοινωνία που υπήρχε στο χώρο εργασίας. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Μας έβαλε σε αναστολή και συνέχισε μαύρα με κάποιες με ασύγχρονη αρχικά και έπειτα σύγχρονη. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Ναι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | όχι αποκλειστικά, σίγουρα μηδενίζει το χρόνο μετακίνησης η εξ αποστάσεως στα ιδιαίτερα και δε χρειάζεται να βρίσκεσαι στο κάθε σπίτι και να κάνεις μάθημα με τις επικρατούσες συνθήκες αλλά σε ότι αφορά το φροντιστήριο δεν υπάρχει ξεκάθαρος χώρος εργασίας. Επίσης, σε ιδιαίτερα και φροντιστήριο δε μπορεί να υπάρχει η ίδια επαφή με μαθήτριες όπως στα δια ζώσης ούτε να είναι το μάθημα πιο δημιουργικό και διαδραστικό εύκολα. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Ίσως μείωση μισθών και απλήρωτες ώρες εργασίας για βιντεάκια ως έξτρα εκπαιδευτικό υλικό και σύγχρονη όπου είναι εφικτό και αποδεκτό από τους γονείς του φροντιστηρίου με πολλά τμήματα ταυτόγχρονα οπότε μείωση ωρών και εντατικοποίηση. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Γίνονταν πιο συχνές επαφές για αλλαγή προγράμματος. |
Ερωτηματολόγιο 17
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Κάποιο θετικά κάποιοι σταμάτησαν τα μαθήματα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Σε μικρό βαθμό |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Μείωση μισθού, στον μισθό συμπεριλάμβανε κ το επίδομα, αδιαφορούσε για τους υπαλλήλους, χρωστούσε μισθό για μήνες |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Δεν είμαι αρνητική να δουλεύω από το σπίτι, αλλά προς το παρόν δεν έχω το κατάλληλο υλικό |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Δυσκολεύει η επικοινωνία, πέφτει το ίντερνετ συχνά, οι κάτω του μετρίου μαθητές δεν μπορούν να παρακολουθήσουν |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Η κατάσταση θα εξελιχθεί με τρόπο που να εξυπηρετεί τους εργοδότες ώστε να εκμεταλλευτούν τους εργαζόμενους |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Δεν υπήρξε ούτως ή άλλως καμία σχέση |
Ερωτηματολόγιο 18
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; | |
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; | Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; | |
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση; | Θετικα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; | Επικοινωνουσαμε περισσοτερο για λογους οργανωσης |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; | |
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; | Καταστρατηγηση ωραριου εργασιας, συνεχης επικοινωνια, τηλεδιασκεψεις προσωπικου εκτος ωραριου |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; | Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) | Οχι, η διδασκαλια απαιτει φυσικη παρουσία |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; | Χρηση IT, απωλεια ουσιαστικης επαφης με τους μαθητες |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); | Αναλογα με την εξελιξη της πανδημιας |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; | Δεν ειχαμα προσωπικη πλεον επαφη |
Σχόλια