Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ερωτηματολόγια 7-12

 

 Ερωτηματολόγιο 7

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Κάποιοι ανταποκρίθηκαν θετικα, κάποιοι δεν είχαν τον απαράίτητο εξοπλισμό

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Δεν την άλλαξε

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Δεν άλλαξε το εργασιακό καθεστώς και λήφθηκαν τα απαραίτητα μέτρα

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Ναι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, προτιμώ τη δια ζώσης εκπαίδευση

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Χρειάστηκε να εξοικειωθώ και να μάθω να χειρίζομαι ψηφιακά εργαλεία

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Ελπίζω να παραμείνει σταθερή

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Δεν την άλλαξε

 

 

 

 Ερωτηματολόγιο 8

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν μειωθεί

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Μειώθηκε

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Αρνητικά, δεν ήθελαν τέτοιο μάθημα. Δεν μπορούσαν να συγκεντρωθούν.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Έχει μειωθεί η επικοινωνία μας.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Μειώθηκαν τα μαθήματα, επομένως και τα χρήματα μου.

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, είναι πιο κουραστικό. Δεν υπάρχει και η επαφή, μεταδοτικότητα της δια ζώσης διδασκαλίας.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Μειώθηκε η εργασία μου αλλά αυξήθηκε η δυσκολία οργάνωσης και διόρθωσης κάθε μαθήματος.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Άγνωστο αλλά θα υπάρχει δυσκολία

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Δε θα το έλεγα

 

 


 Ερωτηματολόγιο 9

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν μειωθεί

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Οι αντιδράσεις ποίκιλαν. Γενικά, ήταν θετικές αλλά αρκετοί/ές μαθητές/τριες είχαν προβλήματα σύνδεσης στο διαδίκτυο κι εκ των πραγμάτων ήταν αδύνατη η συμμετοχή τους στα εξ αποστάσεως μαθήματα.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Στην αρχή της καραντίνας η επικοινωνία και η συνεννόηση με τις συναδέλφισσές μου ήταν λίγο δύσκολη καθώς είχαμε συνηθίσει να συναντιόμαστε καθημερινά από κοντά. Στην πορεία και προσαρμοζόμενες στα νέα δεδομένα οι σχέσεις επανήλθαν στα προ καραντίνας επίπεδα. Αυτή τη στιγμή, καθώς έχουμε επιστρέψει και στα δια ζώσης μαθήματα, έχουν αποκατασταθεί πλήρως.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, δεν θα ήθελα. Είναι τέτοια η φύση της δουλειάς μας που η έλλειψη επαφής με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας επηρεάζει καθοριστικά την πορεία και την εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας και φυσικά τις διαπροσωπικές μας σχέσεις.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Απλοποιήθηκε σε μεγάλο βαθμό και περιορίστηκε σε πολύ συγκεκριμένης μορφής υλικό.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Πιστεύω ότι θα συνεχίσω να εργάζομαι συνδυάζοντας δια ζώσης με εξ αποστάσεως συναντήσεις. Ανάλογα βέβαια και με τις εξελίξεις, μπορεί να περιοριστούμε και πάλι μόνο στα διαδικτυακά μαθήματα.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

 

 



 Ερωτηματολόγιο 10 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν μειωθεί

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Πολύ θετικα

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Ανταλλάξαμε αρκετές πληροφορίες, και υποστηριξη

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Ξεκίνησα να κάνω διαδυκτιακα μαθήματα για περίπου 2 εβδομάδες, έπειτα η εργοδοσία πρότεινε αναστολή και μαύρη εργασία, δεν το δέχτηκα, μπήκα σε αναστολή και συνέχισε η ίδια τα μαθηματα

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, μου αρέσει να ξεκουράζομαι στο σπίτι

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Έκανα λίγα μαθήματα πριν μπω σε αναστολή, ήταν διαφορετική εμπειρία, δε μπορώ να πω ότι άλλαξε το περιεχομενο της δουλειάς ωστοσο

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Θα ξεκινήσω μαθήματα δια ζώσης από Σεπτέμβρη.. Σε περίπτωση που γίνει λοκνταουν πάλι, ενημερώθηκα ότι θα κάνουμε μαθήματα διαδικτυακά. Τα μαθήματα θα γίνονται στο φροντιστήριο και όχι στο σπίτι. Πιστεύω ότι λόγω της ανασφάλειας που επικρατεί θα δουλεύω λιγότερες ώρες, χάνοντας και από το φροντιστήριο αλλά κ από τα ιδιαίτερα.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Κάποιοι γονείς υποτιμούν τα μαθήματα εξαποστασεως

 

 


 Ερωτηματολόγιο 11

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Μειώθηκε

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Δεν συμμμετείχα σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

 

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Ναι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, η κοινωνικοποίηση μέσω της δουλειάς είναι μεγάλο κομμάτι της κοινωνικής ζωής και η επικοινωνία με φυσικά πρόσωπα στο χώρο της δουλειάς μεγάλης σημασίας για την πορεία των εργασιακών σου συνθηκών.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

 

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Με περικοπές ωρών και ωρομισθίων, ίσως και απολύσεις με πρόφαση τις οικονομικές δυσκολίες της επιχείρησης.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

 

 

 

 

 Ερωτηματολόγιο 12

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Αρχικά οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με το μάθημα μέσω υπολογιστή. Στην πορεία όμως δυσανασχετούσαν όταν 'κόλλαγε' η οθόνη λόγω σύνδεσης Internet ή όταν προέκυπταν άλλου είδους τεχνικά προβλήματα. Μερικοί/ές μαθητές/τριες αδυνατούσαν να συγκεντρωθούν (κάποιοι/ες λόγω και του οικογενειακού περιβάλλοντος - πολλά άτομα στο σπίτι-) και άλλοι/ες ήταν εμφανές ότι παράλληλα σέρφαραν στο διαδίκτυο αφού έχουν συνδυάσει τον η/υ με τη διασκέδαση.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

 

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

 

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

 

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Με την τηλεκπαίδευση οι συνολικές ώρες δουλειάς (προετοιμασία, διόρθωμα, συζήτηση με γονείς) ήταν τελικά περισσότερες απ' ότι δια ζώσης. Εν μέσω καραντίνας ιδιαίτερα, γονείς και μαθητές μπορεί να επικοινωνούσαν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας για τυχόν ερωτήσεις ή διευκρινίσεις, θεωρώντας ότι είμαστε όλη μέρα στο σπίτι.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Θεωρώ ότι θα έχω δουλειά, (σταδιακά) όμως θα μειωθούν οι αποδοχές καθώς οι οικογένειες δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στο οικονομικό κομμάτι. Πολύ πιθανόν επίσης είναι να μειωθούν οι ώρες, όπως και να μας ζητηθεί να δουλεύουμε από το σπίτι μηδενίζοντας έτσι το κόστος μεταφοράς άρα και των αποδοχών.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Η σχέση με τους γονείς έχει αλλάξει γιατί και οι ίδιοι/ες θέλουν να δουν τον/την δάσκαλο/α πριν ή μετά το μάθημα, ώστε να μιλήσουν για την πρόοδο του παιδιού αλλά και για την καραντίνα και τις συνέπειές της. Επιπλέον έχουν και τις δικές τους ιδέες/απαιτήσεις για το τι μπορεί να βοηθήσει στη μάθηση (π.χ. extra βίντεο, παρουσίαση μέσω powerpoint), μετατρέποντας την προετοιμασία του μαθήματος και το ίδιο το μάθημα σε (απλήρωτη) χρονοβόρα διαδικασία.

 

 

 

Σχόλια