Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ερωτηματολόγια 25-30

 

Ερωτηματολόγιο 25

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν αυξηθεί

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Κλάιν

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Έχει αλλάξει

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Πίεση και και μείωση μεροκάματου

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι γιατί δεν αντικαθίσταται το δια ζώσης μάθημα

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Πίεση και άγχος

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Υπό την ίδια αντεκπαιδευτικη πολιτική

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Ναι, έχει αλλάξει

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 26 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Αδιάφορα

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Δεν τις έχει αλλάξει.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

"Πίεση συμμετοχής σε όλες τις μορφές ΕΞΑΕ , ακόμη κι αν δεν είχαν όλα τα παιδιά τα μέσα.

Πίεση για τις στατιστικές συμμετοχής και μέσων  του υπουργείου.

Ακύρωση των αποφάσεων τηλε-συλλογου διδασκόντων.

Και άλλα...τέτοια «ωραία»."

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

"Με τίποτα.

Τίποτα δεν υποκαθιστά τη δια ζώσης εκπαίδευση."

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Μετέτρεψε ένα τμήμα μιας ταχύτητας σε τμήμα τεσσάρων ταχυτήτων.

Απομάκρυνε τα παιδιά από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Με έκανε πιο δημιουργική.

Μου απορρόφησε υπέρμετρα ποσά ψυχικής ενέργειας.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Χάλια.

Η υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου παει κατ’ευχην.

Δεν είμαι βέβαιο πως θα δουλεύω.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Ενίσχυσε την επικοινωνία και την εμπιστοσύνη μεταξύ μας

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 27             

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Δεν υπήρχε συμμετοχή

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Όχι

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, τίποτα δεν αντικαθιστά τη δια ζώσης διδασκαλία.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Έμαθα χρήσιμα εργαλεία.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Δύσκολα

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Έγιναν καλύτερες.

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 28 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Στην αρχή τους φάνηκε περίεργο, μετά συνήθισαν κάπως. Υπήρχε πολύ μικρή συμμετοχή όμως στην ασύγχρονη.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Ναι, σίγουρα την άλλαξε. Ωστόσο σιγά-σιγά ξεθωριάζει όλο αυτό που έγινε, κι αν δεν χειροτερέψουν τα πράγματα, θα ξεχάσουμε και θα επανέλθουμε στην προηγούμενη κατάσταση.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Υπήρξε πίεση για την πραγματοποίηση ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, σε καμία περίπτωση. Η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία που οφείλει να γίνεται δια ζώσης, και με προσωπική επαφή με τους μαθητές.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Το περιεχόμενο της ειδικότητάς μου, καθότι εργαστηριακό, προϋποθέτει τη φυσική παρουσία καθηγητή και μαθητών στον ίδιο χώρο. Φυσικά υπήρξαν ουσιαστικές δυσκολίες, εφόσον μέσω τηλεκπαίδευσης δεν ήταν δυνατόν να ισχύσει.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη και πιστεύω πως δεν θα αλλάξει προς το χειρότερο.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Όχι ιδιαίτερα, με την έννοια ότι δεν ήταν πολύ στενές σχέσεις.

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 29 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Θετικά

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Ναι. Εχουμε απομακρυνθει

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Δεν μπορουσε να ανταποκριθει στις τεχνολογικες απαιτήσεις. Το βάρος επέσε στους εκπαιδευτικους του σχολειου.

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Ναι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Οχι γιατί η εκπαίδευση χρειαζεται προσωπική επαφή. Διαφορετικά η επαφή και η θετική αλληλεπιδραση χανεται

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Περισσοτερος φορτος εργασίας

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Πιστευω οτι η τηλεκπαιδευση θα συνεχιστεί και το επόμενο σχολικό ετος. Η σχολική ζωή θα χάσει τον χαρακτηρα που είχε.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Ναι

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 30 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν αυξηθεί

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Ουδέτερα

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Παρεμεινε η ιδια σε γενικες γραμμές

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Χαλαρες σε γενικό πλαισιο

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Οχι γιατι δεν υπάρχει η καταλληλη αμεσοτητα

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Οχι ιδιαίτερες

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Θα αυξηθεί σημαντικά η τηλεργασια

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

 

Σχόλια