Ερωτηματολόγιο 25
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
αυξηθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε
το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Κλάιν |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Έχει
αλλάξει |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Πίεση και και μείωση μεροκάματου |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Όχι
γιατί δεν αντικαθίσταται το δια ζώσης μάθημα |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Πίεση και άγχος |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Υπό
την ίδια αντεκπαιδευτικη πολιτική |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Ναι,
έχει αλλάξει |
Ερωτηματολόγιο 26
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Αδιάφορα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Δεν
τις έχει αλλάξει. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
"Πίεση συμμετοχής σε όλες
τις μορφές ΕΞΑΕ , ακόμη κι αν δεν είχαν όλα τα παιδιά τα μέσα. Πίεση για τις στατιστικές
συμμετοχής και μέσων του υπουργείου. Ακύρωση των αποφάσεων
τηλε-συλλογου διδασκόντων. Και άλλα...τέτοια «ωραία»." |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
"Με τίποτα. Τίποτα δεν υποκαθιστά τη δια
ζώσης εκπαίδευση." |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Μετέτρεψε
ένα τμήμα μιας ταχύτητας σε τμήμα τεσσάρων ταχυτήτων. Απομάκρυνε
τα παιδιά από την εκπαιδευτική διαδικασία. Με
έκανε πιο δημιουργική. Μου
απορρόφησε υπέρμετρα ποσά ψυχικής ενέργειας. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Χάλια. Η
υποβάθμιση του δημοσίου σχολείου παει κατ’ευχην. Δεν
είμαι βέβαιο πως θα δουλεύω. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Ενίσχυσε
την επικοινωνία και την εμπιστοσύνη μεταξύ μας |
Ερωτηματολόγιο 27
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Δεν υπήρχε συμμετοχή |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Όχι |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
|
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Όχι,
τίποτα δεν αντικαθιστά τη δια ζώσης διδασκαλία. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Έμαθα
χρήσιμα εργαλεία. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Δύσκολα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Έγιναν καλύτερες. |
Ερωτηματολόγιο 28
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε
το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Στην
αρχή τους φάνηκε περίεργο, μετά συνήθισαν κάπως. Υπήρχε πολύ μικρή συμμετοχή
όμως στην ασύγχρονη. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Ναι, σίγουρα την άλλαξε. Ωστόσο
σιγά-σιγά ξεθωριάζει όλο αυτό που έγινε, κι αν δεν χειροτερέψουν τα πράγματα,
θα ξεχάσουμε και θα επανέλθουμε στην προηγούμενη κατάσταση. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Υπήρξε
πίεση για την πραγματοποίηση ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Όχι,
σε καμία περίπτωση. Η εκπαίδευση είναι μια διαδικασία που οφείλει να γίνεται
δια ζώσης, και με προσωπική επαφή με τους μαθητές. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Το
περιεχόμενο της ειδικότητάς μου, καθότι εργαστηριακό, προϋποθέτει τη φυσική
παρουσία καθηγητή και μαθητών στον ίδιο χώρο. Φυσικά υπήρξαν ουσιαστικές
δυσκολίες, εφόσον μέσω τηλεκπαίδευσης δεν ήταν δυνατόν να ισχύσει. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Προσπαθώ
να είμαι αισιόδοξη και πιστεύω πως δεν θα αλλάξει προς το χειρότερο. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Όχι
ιδιαίτερα, με την έννοια ότι δεν ήταν πολύ στενές σχέσεις. |
Ερωτηματολόγιο 29
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Θετικά |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Ναι.
Εχουμε απομακρυνθει |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Δεν
μπορουσε να ανταποκριθει στις τεχνολογικες απαιτήσεις. Το βάρος επέσε στους
εκπαιδευτικους του σχολειου. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Ναι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Οχι
γιατί η εκπαίδευση χρειαζεται προσωπική επαφή. Διαφορετικά η επαφή και η
θετική αλληλεπιδραση χανεται |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Περισσοτερος
φορτος εργασίας |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Πιστευω
οτι η τηλεκπαιδευση θα συνεχιστεί και το επόμενο σχολικό ετος. Η σχολική ζωή
θα χάσει τον χαρακτηρα που είχε. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Ναι |
Ερωτηματολόγιο 30
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
αυξηθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Ουδέτερα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Παρεμεινε
η ιδια σε γενικες γραμμές |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Χαλαρες
σε γενικό πλαισιο |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Οχι
γιατι δεν υπάρχει η καταλληλη αμεσοτητα |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Οχι ιδιαίτερες |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Θα
αυξηθεί σημαντικά η τηλεργασια |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
|
Σχόλια