Ερωτηματολόγιο 19
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Απροθυμία
για τηλεκπαίδευση |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
|
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
|
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Δουλεύω
από το σπίτι με τα ιδιαίτερα ούτως η άλλως. Θα προτιμούσα δια ζώσης όμως,
λόγω δυσκολίας προσαρμογής στην τηλεκπαίδευση. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
|
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Όσο το δυνατόν περισσότερο θα
μεταφερθεί στην τηλεκπαίδευση. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
|
Ερωτηματολόγιο 20
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Σχετικά
καλά. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Μειώθηκε η επαφή και αυξήθηκε η
ανασφάλεια. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Λίγο μεγαλύτερη πίεση για τους
μαθητές. Κατά τα άλλα δεν άλλαξε τίποτα. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
όχι
γιατί η δια ζώσης επαφή με τα παιδιά είναι αναντικατάστατη και η εκπαίδευση
είναι διαδραστική διαδικασία. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Αύξησε
τις απαιτήσεις για καλύτερη οργάνωση και γνώση χρήσης των νέων τεχνολογιών. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Νομίζω
ότι γενικά θα χειροτερεύσει το οικονομικό ζήτημα και οι εργασιακές συνθήκες
συνολικά στον χώρο των φροντιστηρίων. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Όχι,
δεν την έχει αλλάξει. |
Ερωτηματολόγιο 21
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Οι
περισσοτεροι-ες τη θεωρησαν αρχικα ενδιαφερουσα,οσο περνουσε ο χρονος ομως
τους κουρασε και επιζητουσαν το δια ζωσης μαθημα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Δεν
την εχει επηρεασει πολυ,δεδομενου οτι γινονταν τηλεδιασκεψεις.Μονο οι πιο
φιλικες σχεσεις με καποιους μου ελειψαν πολυ. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Απο πληρη νομιμοτητα μεχρι
αυθαιρετη μειωση ωρομισθιου. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις
και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Οχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Οχι αποκλειστικα,ναι καποιες
μερες. |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Καποιες
θετικες, οπως η χρηση οπτικοακουστικου υλικου,κερδος σε χρονο λογω μη
μετακινησης,αλλα και αρνητικες οπως αδυναμια πραγματικης επικοινωνιας με τα
παιδια και διορθωσης γραπτων. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο
χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Προς
χειρον σιγουρα. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Δεν
την εχει επηρεασει δεδομενου οτι δεν ερχομαι συχνα σε επαφη με γονεις μαθητων
μου |
Ερωτηματολόγιο 22
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Μειώθηκε |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως
εκπαίδευση; |
Κάποιοι το πήραν θετικά και
έκαναν μαθήματα για να διατηρήσουν επαφή με τα διδακτικά αντικείμενα κι άλλοι
διέκοψαν |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Επικοινωνούσα συχνότερα με
συναδέλφους για να ανταλάξουμε απόψεις και να ενημερωνόμαστε για εξελίξεις
πάνω στο αντικείμενό μας |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Με
έβαλε σε αναστολή σύμβασης και δεν μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω διαδικτυακά
μαθήματα |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Όχι
γιατί νιώθω πιο δραστήρια όταν μετακινούμαι για να πάω στον χώρο εργασίας μου
και προτιμώ να έχω φυσική επαφή με τους συναδέλφους και τους μαθητές μου |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Από
τη μια σε περιορίζει και δεν μπορείς να παρέχεις την ίδια βοήθεια και στήριξη
στους μαθητές σου όπως με το μάθημα δια ζώσης κι επίσης σε πολλούς μαθητές
διασπάται η προσοχή εφόσον το μάθημα γίνεται εξ αποστάσεως.Από την άλλη
γλιτώνεις χρόνο από τις μετακινήσεις στα σπίτια των μαθητών |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Αν μπούμε πάλι σε κατάσταση
καραντίνας θα αυηθεί δραματικά το ποσοστό ανεργίας και ίσως το συγκεκριμένο
φροντιστήριο να κλείσει |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Κάποιοι ήταν πρόθυμοι να
συνεχίσουν τα παιδιά τους μαθήματα,άλλοι δεν ανταποκρίθηκαν λόγω οικονομικών
θεμάτων και κάποιοι τρίτοι δεν ενημέρωσαν καν |
Ερωτηματολόγιο 23
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν μειωθεί |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ.
προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν
μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε
το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Κάποιοι
θετικά κάποιοι άλλοι αδιάφορα. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Δεν
έχει αλλάξει. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Ασύγχρονη εκπαίδευση, σύγχρονη
εκπαίδευση, δια ζώσης με ταυτόχρονη πλατφόρμα teams για απόντες. |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Όχι
είναι παιδαγωγικό λάθος |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Θεσμικές αλλαγές. Μη διαχωρισμός
εργασίας ανάπαυσης. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Υποτίμηση εργατικής δύναμης. |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Δεν
έχει αλλάξει. |
Ερωτηματολόγιο 24
Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές
ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
Έχουν
παραμείνει οι ίδιες |
Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία,
διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες; |
|
Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια
των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας; |
Παρέμεινε
το ίδιο |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου; |
|
Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ'
αποστάσεως εκπαίδευση; |
Θετικα |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου; |
Όχι δεν είναι εχει αλλάξει |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου; |
|
Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι
εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας; |
Τι
ίδιες όπως σε όλα δημόσια σχολεια |
Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να
δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς; |
Όχι |
Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από
το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί) |
Όχι γιατί δεν υπάρχει ωραριο |
Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η
τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου; |
Πιο
πολύ δουλειά κι περιόρισε κι άλλο τον ελεύθερο χρόνο μου. |
Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση
στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες); |
Με
δυσκολια |
Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η
καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων; |
Όχι
δεν είναι εχει αλλάξει |
Σχόλια