Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ερωτηματολόγια 31-36

 

Ερωτηματολόγιο 31

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Παρέμεινε το ίδιο

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

 

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Οι περισσότεροι δεν είχαν τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπολογιστή. Γι’ αυτούς ήταν απλά «κλειστά τα σχολεία».

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Όχι, παρέμειναν οι ίδιες.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Το σχολείο απαιτεί την αλληλεπίδραση παιδιών/δασκάλου, είναι μια δυναμική διαδικασία, οπότε δε θεωρώ εφικτή και αποτελεσματική την τηλεκπαίδευση.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

 

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Η οικονομική κρίση που φέρνει μαζί του ο covid19, θα σημάνει λιγότερα κονδύλια για την παιδεία, λιγότερες προσλήψεις εκπαιδευτικών.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Μπορούσα να έχω επικοινωνία με ελάχιστους γονείς. Από αυτούς, οι περισσότεροι με ευχαριστούσαν για το ενδιαφέρον μου, όταν τους έπαιρνα τηλέφωνο, για να τους δώσω οδηγίες για την εξ αποστάσεως.

 

 

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 32 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες      

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Δεν έδειξαν ενδιαφέρον.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Δεν την έχει αλλάξει καθόλου.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, γιατί είναι ιδιαίτερα κουραστικό.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Καμία ουσιαστική αλλαγή.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Ενδεχομένως να υπάρξει πάλι κατάσταση στην οποία η τηλεκπαίδευση να εφαρμοστεί ξανά.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Δεν την έχει αλλάξει καθόλου.

 

 

Ερωτηματολόγιο 33

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν μειωθεί

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Οι μαθητ(ρι)ες Γυμνασίου-Λυκείου αντέδρασαν μάλλον θετικα γιατί όπως είπαν είχαν βαρεθεί στο σπίτι λόγω του lockdown (σίγουρα όμως προτιμούν τα δια ζώσης μαθήματα). Τα μικρά δυσκολεύτηκαν περισσότερο, πολλά μάλιστα δεν είχαν κατάλληλο εξοπλισμο και αναγκαστηκαν να αγοράσουν ακουστικά, ταμπλετ κτλ. Ένας μαθητής αποκλείστηκε τελείως από τη διαδικασία γιατί δεν υπήρχε σύνδεση ιντερνετ στι σπίτι του.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Υπήρξε συνάλδελφος που είπε στην εργοδότρια ότι είναι οκ να μην πληρωθεί ο ίδιος όσες μέρες δουλεψε τον Μάρτη γιατί "καταλαβαίνει ότι οι καιροί είναι δύσκολοι" και παρότρυνε και τ@ς υπόλοιπ@ς να κάνουμε το ίδιο.Απογοήτευση

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Ναι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι, δεν είναι ίδια η αλληλεπίδραση με τα παιδια. Επίσης, δεν υπάρχει ούτε άνετος χώρος στο σπίτι μου για κάτι τέτοιο ούτε κατάλληλος εξοπλισμός

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

 

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Περαιτέρω εντατικοποίση και εξειδίκευση(απ'ό,τι βλεπω ήδη στις αγγελίες για την ερχόμενη σχολική χρονιά στα απαιτούμενα προσόντα έχει προστεθεί ή γνώση zoom,webex κτλ, όπως και σεμινάρια online διδασκαλίας).

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 34 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Μοιρασμένοι στα δύο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

Αρχικά υπήρξε απόσταση η οποία δυσκόλευε την επικοινωνία, μετά ξαναφτιαξε

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Τηλεκπαίδευση, με τα μαθήματα που χάθηκαν να μένουν απλήρωτα

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι λόγω επικοινωνίας με τους μαθητές

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Εντατικοποίηση

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Θα πέσει η δουλειά

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Όχι ιδιαίτερα

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 35 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

Οι μεγαλύτερες τάξεις το αποδέχτηκαν ως αναγκαίο κακό, χωρις να το προτιμούν. Οι μικρότερες τάξεις ανάλογα με την περίσταση, αλλά γενικά αρνητικά.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

 

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

Μεγαλύτερα τμήματα. Μισθοδοσία και δώρα κανονικά. Κράτησε κάποιους συναδέλφους με πολυ λίγες ώρες, ενώ προτιμούσαν να βγουν σε αναστολή.

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

Όχι ειναι πιο απρωσοπο και λειτουργεί αποτελεσματικά μόνο υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

Πιο απαιτητική προετοιμασία. Λιγότερη επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τα παιδιά με αποτέλεσμα να μειωθεί η ποιότητα τόσο της διδακτικής όσο και της ψυχολογικής υποστήριξης προς τα παιδιά.

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Πιο μεγάλα τμήματα, λιγότερες ώρες, μείωση ωρομίσθιου με άμεσο ή έμμεσο τρόπο.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

Με τους περισσότερους δεν άλλαξε.

 

 

 

Ερωτηματολόγιο 36 

Αν συνεχίζεις να δουλεύεις, οι διδακτικές ώρες σου έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

Έχουν παραμείνει οι ίδιες

Οι ώρες ενός μαθήματος συνολικά (π.χ. προετοιμασία, διόρθωμα, ενημέρωση γονέων) έχουν αυξηθεί/μειωθεί ή έχουν μείνει ίδιες;

 

Έχει αλλάξει το εισόδημά σου στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας;

Παρέμεινε το ίδιο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους μαθητές/ιες σου;

 

Πώς αντέδρασαν οι μαθητές/ιες στην εξ' αποστάσεως εκπαίδευση;

το Θεώρησαν αυτονόητο

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους/τις συναδέλφους/ισσες σου;

 

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τον/τους εργοδότες σου;

 

Ποιες πρακτικές ακολούθησε ο/οι εργοδοτης/ες σου στη διάρκεια της καραντίνας;

 

Σου έχει ζητηθεί να συνεχίσεις να δουλεύεις και την επόμενη σχολική χρονιά υπό το ίδιο καθεστώς;

Όχι

Θα ήθελες να δουλεύεις αποκλειστικά από το σπίτι; (Αν ναι γιατί, αν όχι γιατί)

σε κάποια ιδιαίτερα που ήταν σε μεγάλη απόσταση με διευκόλυνε πολύ το σκαιπ. Συνολικά όχι γιατί το μάθημα τους αποτυπώνεται λιγότερο και βαριούνται πιο εύκολα

Ποιες αλλαγές βλέπεις να προκάλεσε η τηλεκπαίδευση συνολικά στο περιεχόμενο της εργασίας σου;

 

Πώς κρίνεις ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση στο χώρο εργασίας σου το ερχόμενο διάστημα (6μήνες);

Ίσως κάποιοι γονείς ζητήσουν να συνεχίσουμε με ρο σκαιπ με εκπτωση στην τιμη μαθήματος.

Μπορείς να περιγράψεις αν έχει αλλάξει η καραντίνα τη σχέση σου με τους γονείς των μαθητών/ιων;

 

Σχόλια